Ehsas Rashan Online Registration

Ehsas Ration Program has been inaugurated by the Government of Pakistan. Ehsas Rashan Online Registration Today we are going to give you the complete information so that you can get rations at home.

اسلام و علیکم حکومت پاکستان کی طرف سے احساس راشن پروگرام کا افتتاح کیا گیا ہے آج ہم آپ کو اس کی مکمل معلومات دینے والے ہیں جس سے آپ گھر بیٹھے راشن حاصل کر سکیں گے

وزیراعظم پاکستان جناب عمران خان کی طرف سے تین نومبر 2021 کو اس پروگرام کا اعلان کیا گیا ہے جس سے 2 کروڑ خاندان مستفید ہوں گے

Ehsas Rashan Online Registration

The Prime Minister of Pakistan Mr. Imran Khan has announced this Ehsas Rashan program on November 3, 2021, which will benefit 20 million families.

اس پورٹل کو لانچ کرنے کا مقصد عوام نے بے روزگاری کا خاتمہ ہے جیسا کہ عمران خان نے اپنی تقریر میں بتایا تھا کہ مہنگائی کی صورتحال کو سامنے رکھتے ہوئے ہم اس پورٹل کا افتتاح کر رہے ہیں جس سے پاکستان کی دو کروڑ غریب عوام کو مفت میں راشن مہیا کیا جائے گا

The purpose of launching this portal is to eradicate unemployment from the people as Imran Khan had said in his speech that keeping in view the inflation situation, Ehsas Rashan Online Registration we are inaugurating this portal which will provide free to 20 million poor people of Pakistan. Rations will be provided

وزیر اعظم عمران خان نے کل قوم سے خطاب کرتے ہوئے مہنگائی سے متاثرہ عوام کی مشکلات کو کم کرنے کے لیے 120 ارب روپے کے “تاریخی” ریلیف پیکج کا اعلان کیا۔

انہوں نے کہا کہ پیکیج کے تحت اگلے چھ ماہ تک گھی، آٹا اور دالوں پر 30 فیصد سبسڈی دی جائے گی۔

وزیر اعظم نے قوم سے اپنے ٹیلی ویژن خطاب میں کہا کہ وفاقی اور صوبائی حکومتوں کی طرف سے مشترکہ طور پر فنڈز فراہم کرنے والے سبسڈی پیکیج سے 20 ملین خاندان مستفید ہوں گے۔

آج ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے، غربت کے خاتمے اور سماجی تحفظ کے بارے میں وزیر اعظم کی معاون خصوصی، ڈاکٹر ثانیہ نشتر نے اعلان کیا کہ احساس راشن پروگرام کے نئے اقدام کے تحت خاندانوں کی رجسٹریشن کے لیے ایک ویب پورٹل 8 نومبر سے کھل جائے گا۔

SAPM نے کہا، “احساس راشن پروگرام ایک مکمل منصوبہ بندی کے بعد شروع کیا جا رہا ہے جس میں فیلڈ ٹیسٹنگ، تصور کا ثبوت، پائلٹنگ اور ٹیکنالوجی کے اقدامات شامل ہیں۔”

انہوں نے کہا کہ احساس راشن پروگرام سے ملک بھر میں 20 ملین خاندانوں اور مجموعی طور پر 130 ملین افراد مستفید ہوں گے جن میں کفالت پروگرام کے تحت پہلے سے رجسٹرڈ ہیں۔

احساس راشن سے مستفید ہونے والوں کی شناخت کیسے کی جائے گی؟

ایس اے پی ایم ثانیہ نشتر نے کہا کہ نئے احساس نیشنل سوشل اکنامک رجسٹری (این ایس ای آر) سروے کی مدد سے فائدہ اٹھانے والوں کی شناخت کی جائے گی۔

انہوں نے کہا کہ احساس راشن پروگرام 20 ملین خاندانوں میں سے ہر ایک کو آٹا، دالوں، گھی یا کوکنگ آئل کی خریداری پر ماہانہ 1000 روپے کی سبسڈی فراہم کرے گا۔

Requirements Ehsas Rashan Online Registration

انہوں نے زور دیا کہ جو لوگ اس پروگرام سے فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں ان کے پاس اپنے کمپیوٹرائزڈ قومی شناختی کارڈ (CNIC) کے ساتھ اپنے درست رجسٹرڈ موبائل نمبر ہونا ضروری ہے۔

رجسٹرڈ خریدار انہیں راشن کارڈ جاری کرنے کے بعد 30 فیصد سبسڈی پر نامزد کریانہ یا یوٹیلیٹی اسٹورز سے راشن خرید سکیں گے۔

انہوں نے مزید کہا کہ یہ فائدہ حاصل کرنے کے اہل افراد کی فہرست احساس ڈیٹا بیس کی مدد سے جانچ پڑتال کے عمل کے بعد تین یا چار ہفتوں کے اندر ظاہر کی جائے گی جبکہ اس دوران کریانہ اسٹورز کو رجسٹر کیا جائے گا۔

احساس نے نیشنل بینک آف پاکستان (NBP) کے ساتھ مل کر ملک بھر میں کریانہ اسٹورز کے نیٹ ورک کے ذریعے مستحقین کی خدمت کے لیے ڈیجیٹل طور پر فعال موبائل پوائنٹ آف سیل سسٹم تیار کیا ہے۔

How to register Ehsas Rashan Online Registration?

رجسٹر کیسے کریں؟

طریقہ کار کے بارے میں، ڈاکٹر ثانیہ نے کہا کہ کریانہ کے تاجروں کو اپنے اینڈرائیڈ فونز پر متعلقہ ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے، صارفین کے سی این آئی سی نمبر درج کرنے اور بیک اینڈ سے تصدیق کے بعد فوائد کو فوری طور پر منتقل کرنے کی ضرورت ہوگی۔

صارف کو ایک تصدیقی کوڈ ملے گا جو ایپ میں کریانہ مرچنٹ کے ذریعے درج کیا جائے گا۔

ڈاکٹر ثانیہ نے امید ظاہر کی کہ رجسٹریشن کے عمل کی تکمیل کے بعد یہ سسٹم تین سے چار ہفتوں کے اندر کام کر جائے گا۔

ملک کے کسی بھی کونے سے سبسڈی کی رقم وصول کرنے کے لیے درست بینک اکاؤنٹ رکھنے والے کریانہ تاجر جسمانی تصدیق کے بعد اس پروگرام کے تحت رجسٹر ہونے کے اہل ہوں گے۔

ڈاکٹر ثانیہ نے کہا کہ حکومت رجسٹرڈ تاجروں کو سبسڈی کی رقم پر منافع بھی دے گی تاکہ وہ زیادہ سے زیادہ لوگوں کی خدمت کرنے کی ترغیب دیں۔

Eligibility criteria Ehsas Rashan Online Registration

اہلیت کا معیار

ثانیہ نشتر نے مزید بتایا کہ احساس راشن پروگرام پاکستان بھر کے 20 ملین گھرانوں کا احاطہ کرے گا جن کا غربت کا سکور 39 سے کم ہے اور 31,000 روپے ماہانہ آمدنی ہوگی۔

ایس اے پی ایم نے کہا کہ ہمارے اندازے کے مطابق پاکستان کی 60 فیصد آبادی اس پروگرام سے مستفید ہو گی۔ انہوں نے مزید کہا کہ “اس نظام کو استعمال کرتے ہوئے مزید فوائد متعارف کرانے کے ساتھ ساتھ رقم میں اضافہ کیا جا سکتا ہے۔”

انہوں نے کہا کہ احساس نے 38 ملین گھرانوں کا سماجی و اقتصادی ڈیٹا اکٹھا کیا ہے جس سے نئے پروگرام شروع کرنا آسان ہو گیا ہے۔

ایک سوال کے جواب میں ڈاکٹر ثانیہ نے کہا کہ دیہی علاقوں میں چھوٹے کریانہ اسٹورز کو اس اقدام کا حصہ بننے کی ترغیب دی جائے گی۔ انہوں نے کہا کہ تاجروں کی بیداری اور تعلیم کے لیے ایک تیز رفتار مہم چلائی جائے گی۔

Useful Link: